نسبت به سال مالی گذشته ثبت شد؛

رشد ۳۸ درصدی تولید صبافولاد خلیج فارس

مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس (وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری) از رشد ۳۸درصدی تولید سالانه این شرکت در پایان سال مالی منتهی به آذرماه ۱۴۰۰ خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی صبا فولاد خلیج فارس، سعید بزرگی با اشاره به اینکه سال مالی شرکت صبا فولاد خلیج فارس ۳۰ آذرماه به پایان رسید گفت: پس از افزایش ۲۱درصدی تولید در سال مالی گذشته، این بار نیز در پایان سال مالی و با همت متخصصان و کارگران تلاشگر شرکت، رکورد تولید سالاانه صبا فولاد خلیج فارس مجدد با افزایش۳۸ درصدی نسبت به سال قبل شکسته شد.

وی افزود: امسال توانستیم رکورد ۸۵۷ هزار و ۷۷۸ تن تولید در سال را ثبت کنیم و این برای دومین سال پیاپی است که افزایش چشمگیر تولید و رکورد تولید در این مجموعه عظیم صنعتی رقم می خورد.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس با قدردانی از خدمات کارگران، پرسنل و مدیران این شرکت، اظهار داشت: کسب این افتخار بزرگ در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» صورت گرفت.

مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس با اشاره به مشکلات پیش روی تولید در سال گذشته، تصریح کرد: ثبت رکوردهای متعدد تولید در سال گذشته و ثبت رکود تولید سالانه در پایان سال مالی در شرایطی شکل گرفت که با کمبودهایی در تامین برق در تابستان و همچنین افت فشار گاز در زمستان گذشته رو به رو بودیم؛ این عملکرد نشانه برنامه ریزی و مدیریت درست تولید و به ویژه حاصل تلاش و همت جوانان شرکت است.