مدیرکل استان تهران در گزارش 9ماه نخست 1400 اعلام کرد؛

رسیدگی به بیش از ۳۶هزار مکاتبه مربوط به پرونده های بازنشستگی و ۱۶عنوان خدمت دیگر

مدیرکل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص عملکرد ۹ماهه نخست سال ۱۴۰۰ گفت: از آغاز سال تا پایان آذرماه ۱۴۰۰، در این اداره کل ۳۶ هزار و ۵۴۷ مورد مکاتبه مربوط به پرونده های برقراری حقوق بازنشستگی و وظیفه و ۱۶ خدمت دیگر بررسی و رسیدگی شده است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری و به نقل از روابط عمومی اداره کل استان تهران، رضا مسلمی با اشاره به سهم قابل توجه استان تهران از جمعیت بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین روند صعودی افزایش تعداد حقوق بگیران در سنوات اخیر، دغدغه اصلی این اداره کل را ارائه هرچه بهتر خدمات، به خصوص کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها به منظور جلوگیری از تضییع حقوق ذینفعان برشمرد.

مسلمی گفت: در همین راستا با به کارگیری تمام توان و ظرفیت های موجود به امر خدمت رسانی به بازنشستگان می پردازیم.

او با اشاره به بازنشستگی جمع کثیری از فرهنگیان از مهرماه۱۴۰۰، گفت: ۱۶ هزار و ۹۹۲ مورد از مکاتبات واصل شده مربوط به پرونده های بازنشستگی و سایر خدمات این اداره کل در سه ماهه اخیر است.

وی افزود: با احتساب پیوستن ۸ هزار و ۸۸۰ نفر به بازنشستگان استان تهران در ۹ ماهه سال جاری، این اداره کل افتخار خدمت رسانی به بیش از ۳۳۰ هزار نفر از کل جامعه گرانقدر بازنشستگان و موظفین کشوری را داشته که پیش‌بینی می شود این عدد تا پایان سال به ۳۳۵ هزار نفر افزایش یابد.

مدیرکل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جدول آماری عملکرد گروه مشاوره و پاسخگویی حضوری (میز خدمت) تا انتهای آذرماه تعداد مراجعه کنندگان به میز خدمت را در دوره ۹ماهه نخست سال، ۷۱ هزار و ۲۱۷ نفر خواند.