در نمایشگاه ایجاد فرصت‌های شغلی مهارت‌محور صورت گرفت؛

بازدید استاندار هرمزگان از غرفه خانه امید بازنشستگان بندرعباس

استاندار هرمزگان در جریان برگزاری «نمایشگاه ایجاد فرصت‌های شغلی مهارت‌محور کم سرمایه‌بر» که روز چهارشنبه ۲۴ آبان در محل اداره کل فنی و حرفه ای استان افتتاح شد، از غرفه خانه امید بازنشستگان بندرعباس بازدید کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در بازدید از غرفه خانه امید بازنشستگان از اینکه بازنشسته ها با توجه به شرایط سنی خود به کسب مهارت های جدید علاقه‌مند بوده و تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه کردند، ابراز خرسندی کرد.

محمد تقی جلیلی بهابادی مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان نیز در حاشیه این نمایشگاه عنوان کرد: خانه های امید بازنشستگان با برگزاری دوره های آموزشی دستاوردهای قابل توجهی در حوزه تولید و کسب مهارت توسط بازنشستگان و فرزندان آنان دارند.

وی افزود: هدف از شرکت در این نمایشگاه معرفی خانه های امید و توجه به این نکته است که بازنشستگان نیز می توانند با کسب مهارت های لازم و با سرمایه های اندک علاوه بر پُر کردن اوقات فراغت، چرخ تولید کشور را نیز به حرکت در آورند.

گفتنی است در غرفه خانه امید بازنشستگان بندرعباس، نمونه ای از آثار کارآموزان گارگاه کار با چوب، کارآموزان هنر بافتنی و کلاس خیاطی برای بازدیدکنندگان به نمایش درآمد.