با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت؛

رونمایی از ۷محصول جدید شرکت نفت ایرانول/ لزوم حرکت به سمت تولید محصولات با ارزش افزوده بیشتر

هفت محصول جدید شرکت ایرانول با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پالایشگاه روغن‌سازی شرکت نفت ایرانول رونمایی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر حجت‌الله عبدالملکی در این مراسم که در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» و به منظور تکمیل سبد کالا و افزایش سهم بازار شرکت نفت ایرانول برگزار شد، گفت: این محصولات به زودی روانه بازار می شوند.

وی افزود: این محصول‌ها شامل انواع روغن‌های موتور،دیزل، گیربکس و موارد دیگری بود که استانداردهای آن‌ها ارتقای قابل توجهی پیدا کرده و از امروز بخشی از این محصول وارد بازار خواهد شد.

عبدالملکی با اشاره به رشد مناسب خطوط تولید شرکت ایرانول در سال‌های اخیر بیان کرد: برای تمامی مجموعه‌های صنعتی تابعه وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، بر ارزش افزوده تمرکز و تاکید بیشتری داریم که در این زمینه صندوق‌های بازنشستگی کشوری، شستا و دیگر نهادهای زیرمجموعه سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام دادند‌.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: سرمایه‌گذاری بیشتری نیز در این زمینه انجام می شود تا شاهد تولید محصولات با ایجاد ارزش افزوده باشیم.

همچنین عبدالملکی از طرح موم‌گیری که از مهمترین واحدها در مراحل تولید پالایشی روغن پایه است بازدید کرد.

زارع پور اشکذری مدیر عامل شرکت نفت ایرانول نیز در این بازدید گفت: افتتاح این پروژه منجر به بهبود راندمان در بخش اسلاک وکس خواهد شد و ناخالصی این محصول را پس از راه اندازی بخش اول از ۲۵ درصد به ۱۵ درصد و پس از اتمام پروژه به زیر ۵ درصد کاهش خواهد داد.

وی در ادامه اظهار داشت: با ورود محصولات جدید به بازار و راه اندازی پروژه موم گیری در سال جاری، شاهد افزایش سود این مجموعه خواهیم بود.

شرکت نفت ایرانول تولیدکننده روغن موتور و انواع روانکار با بهره گیری از ۲ پالایشگاه بزرگ روغن سازی در تهران و آبادان است.