رئیس هیات‌مدیره صندوق بازنشستگی کشوری در بازدید از هتل جهانگردی یزد تاکید کرد:

تلاش هتل‌های ایرانگردی جهانگردی برای ارائه هرچه بهتر خدمات به بازنشستگان

رئیس هیئت‌مدیره صندوق بازنشستگی کشوری در بازدید از هتل جهانگردی یزد گفت: تمام سعی و توان خود را برای حل مشکلات شرکت‌های زیر مجموعه صندوق، به‌ویژه هتلهای ایرانگردی به‌منظور ارائه هرچه بهتر خدمات به بازنشستگان به‌کار بسته‌ایم.

 

به‌گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط‌عمومی گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی؛ نعمت‌الله ایزدی در این بازدید که مدیر دفتر هماهنگی امور استان های صندوق بازنشستگی و مدیر صندوق بازنشستگی استان یزد حضور داشتند، اظهارداشت: باتوجه به‌اینکه صندوق بازنشستگی کشوری سهامدار گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی است و جامعه هدف ما حدود یک و نیم میلیون بازنشسته کشوری هستند، تمام سعی و توان خود را برای حل مشکلات شرکت‌های زیر مجموعه صندوق، به‌ویژه هتلهای ایرانگردی به‌منظور ارائه هرچه بهتر خدمات به بازنشستگان به‌کار بسته‌ایم.

وی درادامه خاطرنشان کرد: باتوجه به تجربه‌ای که از اقامت در هتلهای ایرانگردی دارم، تغییر کیفی ارائه خدمات در این هتل‌ها نسبت به گذشته مشهود است که البته نقش مدیران در ایجاد این تغییرات انکار ناپذیر است.

ایزدی افزود: یکی از موضوعاتی که درخصوص مشاغل وابسته به گردشگری در جامعه ما باید نهادینه شود، ایجاد حس صمیمیت بین مهمان و میزبان است.

رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه نه فقط در هتلها بلکه در شرکت‌های هواپیمایی نیز برخورد خشک و رسمی با مهمانان حس نزدیکی و اعتماد بین ارائه دهنده خدمات و استفاده کننده را از بین می‌برد، ادامه داد: با وارد کردن فرهنگ دیرینه‌ی مهمان‌داری و مهمان‌دوستیِ خانواده ایرانی به ساختارهای اداری می‌توانیم حس صمیمت را بگونه‌ای در مهمانان القا کنیم که گویی در خانه دومشان اقامت دارند.

وی با بیان اینکه همواره برای ارتقای هرچه بهتر خدمات باید تلاش کرد، گفت: درمجموع، هتلهای ایرانگردی و جهانگردی به‌دلیل قدمت، سابقه و فرهنگ پذیرش مهمانی که در آن نهادینه شده است، در زمینه ایجاد حس صمیمیت نسبت به خیلی از هتل‌های پنج ستاره و هم‌چنین شرکت‌های خدمات مسافرتی، موفق‌تر عمل کرده است.