با حضور بیش از 300پیشکسوت زن و مرد برگزار شد؛

خانه امید شیراز میزبان ورزش همگانی بازنشستگان استان فارس

مدیر صندوق بازنشستگی استان فارس از برگزاری مراسم ورزش همگانی بازنشستگان این استان در فضای باز خانه امید شهر شیراز خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان فارس، سهند زارعی با اعلام این خبر گفت: صبح روز پنجشنبه ۲۰ آبانماه ۱۴۰۰ در محوطه باز خانه امید شهر شیراز مراسم ورزش همگانی بازنشستگان کشوری فارس با استقبال بی‌نظیر این عزیزان برگزار شد.

زارعی با ابراز خشنودی از استقبال بی‌نظیر بازنشستگان کشوری از این برنامه ورزشی، افزود: بیش از ۳۰۰ نفر از بازنشستگان عزیز و ورزش دوست شیرازی در این برنامه ورزشی شرکت کردند و با روحیه و نشاط بالایی با کارشناس ورزشی، همراهی کردند.

وی با بیان اینکه «این همایش با همکاری مدیریت صندوق بازنشستگی فارس، هیات ورزش همگانی استان فارس و کانون های بازنشستگی استان برگزار شد» اظهار داشت: این برنامه در فضایی صمیمی همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان فارس اضافه کرد: در این مراسم، برنامه های متنوعی چون ورزش و نرمش همگانی، پیاده روی و موسیقی و دف نوازی بازنشستگان برگزار و در پایان این همایش تعداد ۳۰ جایزه به قید قرعه به بازنشستگان حاضر در این مراسم اهدا شد.

گفتنی است، در پایان این مراسم، شرکت‌کنندگان خواستار برگزاری هفتگی ورزش همگانی و پیاده روی بازنشستگان استان فارس شدند.