مدیرعامل شرکت بازرگانی پدیده نیکان صبا خبر داد:

افتتاح ششمین فروشگاه مواد غذایی و محصولات دریایی “پدیده نیکان” در تهران

مدیرعامل شرکت بازرگانی پدیده نیکان صبا از شرکت های وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری از افتتاح ششمین فروشگاه این شرکت در منطقه سیدخندان تهران و در فضایی به مساحت ۴۰۰ مترمربع خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، داریوش دلفانی در گفتگویی با روابط عمومی آتیه صبا گفت: این فروشگاه به سبک فروشگاه های زنجیره ای در سه طبقه راه اندازی شده و بیش از ۶۰۰ قلم محصول شامل اقلام پروتینی، لبنی، گروه غلات، حبوبات، کنسروجات، برنج و روغن­،گروه شوینده ها، محصولات سلولزی و در مجموع کالاهای اساسی در آن به مصرف کنندگان عرضه می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه پایه محصولات شرکت پدیده نیکان شیلاتی است، تلاش شده علاوه بر عرضه انواع ماهیان و میگوی منجمد، محصولاتی که در گروه شرکت های زیرمجموعه پدیده نیکان تولید می شود از جمله تن ماهی بندرعباس و تن ماهی پیچک نیز در فروشگاه سیدخندان تهران عرضه شود.

دلفانی با اشاره به اینکه علاوه بر مجوزهای شیلاتی، مجوز ارائه محصولات پروتینی به سبد فروش فروشگاهی شرکت افزوده شده، خاطرنشان کرد: در یک طبقه از فروشگاه سردخانه دایر شده تا به عنوان مرکز انبارش و ذخیره سازی اقلام منجمد، بتوانیم از این به بعد از ظرفیت شرکت های زیر مجموعه پدیده نیکان که در منطقه هرمزگان و بوشهر هستند، ماهی را بدون واسطه تهیه کنیم.

دلفانی با اشاره به استفاده از ظرفیت های درون گروهی در مجموعه هلدینگ آتیه صبا گفت: در بحث محصولات سلولزی ما منحصراً از ظرفیت شرکت کاغذسازی قائم شهر استفاده کردیم و همین طور در حوزه محصولات لبنی از ظرفیت شرکت لبنیات پگاه در فروشگاه استفاده شد که این اقدامات در جهت استفاده حداکثری از ظرفیت درون گروهی مجموعه آتیه صبا و هم افزایی بیشتر در مجموعه، صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به اینکه توسعه فروشگاه های شرکت پدیده نیکان در دستور کار این مجموعه قرار دارد، ابراز امیدواری کرد که در گام بعدی شرکت بتواند با اخذ مجوزهای لازم فضاهای بیشتری را از مجموعه آتیه صبا در جهت ایجاد فروشگاه های جدید، تامین کند.

مدیرعامل شرکت بازرگانی پدیده نیکان صبا با اشاره به اینکه کلیه محصولات فروشگاه با تخفیف افتتاحیه در حال عرضه شدن هستند، خاطرنشان کرد: بدنبال سازکاری هستیم که بتوانیم ضریب کارآمدی ارائه خدمات به بازنشستگان عزیز را بالا ببریم بطوری که بازنشستگان بتوانند از تخفیف های ویژه ای برای خرید در فروشگاه‌های پدیده نیکان بهره‌مند شوند.

گفتنی است فروشگاه جدید پدیده نیکان در محله سیدخندان از ۸ صبح تا ۱۰ شب باز بوده و به ارائه خدمات به مشتریان و بازنشستگان گرامی می پردازند.