به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در مرز شلمچه برپا شد؛

موکب اربعین شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی پذیرای زائران حسینی

به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با مشارکت شرکت های تابعه این وزارتخانه از جمله لوله سازی اهواز، پگاه خوزستان و فولاداکسین خوزستان موکب های خدمات رسانی به زائرین حسینی (ع) در مرز شلمچه برپا شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در این موکب که با حضور پرسنل و بسیجیان شرکتهای زیرمجموعه وزارت رفاه و صندوق بازنشستگی کشوری در مرز شلمچه برپا شده است، با توزیع غذا و میان وعده از زائران حسینی (ع) پذیرایی می شود.

همچنین توزیع آب معدنی و ماسک نیز در این مدت به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری حاضر در استان خوزستان از جمله پگاه خوزستان، فولاد اکسین و لوله سازی اهواز به همراه سایر شرکت های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایام اربعین حسینی (ع) بخشی از خدمات رسانی به زائران در مرز شلمچه را بر عهده دارند.

 

بر پایی موکب جاماندگان اربعین حسینی در شرکت ایران یاسا

همچنین به گزارش روابط عمومی شرکت ایران یاسا تایر و رابر، همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) موکب پذیرایی از زائران و جاماندگان اربعین حسینی که قصد عزیمت به مقصد حرم مطهر حضرت شاه عبدالعظیم حسنی(ع) را داشتند با همت و تلاش دلدادگان آن حضرت در دو نوبت صبح و عصر در جلوی شرکت ایران یاسا تایر و رابر برپا شد.