مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان:

نخستین نشست انجمن ورزشی بازنشستگان کشوری استان هرمزگان برگزار شد

نخستین نشست انجمن ورزشی بازنشستگان کشوری استان هرمزگان با حضور مدیر صندوق بازنشستگی، رئیس انجمن ورزش کارگران، رئیس انجمن شطرنج کارگران و اعضای انجمن ورزشی بازنشستگان استان برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان هرمزگان، نشستی روز پنجشنبه ۲۵شهریور ۱۴۰۰ با حضور رئیس هیات ورزش کارگری، رئیس انجمن شطرنج ورزش کارگری استان هرمزگان و اعضای انجمن ورزشی در محل مدیریت صندوق بازنشستگی استان هرمزگان برگزار شد.

محمدتقی جلیلی بهابادی مدیرصندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان در این نشست، برقراری ارتباط ورزش بازنشستگان با فدراسیون ورزش کارگری که از فدراسیون های باسابقه کشور است را به فال نیک گرفت و گفت: ورزش، آموزش و ارتقای سلامت و نشاط بازنشستگان از اهداف مهم تشکیل این انجمن ورزشی است.

جلیلی بهره گیری از ظرفیت های خانه های امید و تجهیز کردن خانه های امید به لوازم ورزشی و بهره مندی از فضاهای مناسب ورزشی و ظرفیت های فدراسیون را خواستار شد و اذعان کرد: سالم نگه داشتن روح و جسم همه افراد به ویژه بازنشستگان که در این دوره سخت شیوع بیماری کرونا رو به تحلیل رفته اند بسیار حائز اهمیت است و ما بر خود واجب می دانیم تا با ایجاد روحیه شادابی و نشاط به این حوزه توجه بیشتری داشته باشیم.

فرشید اوسپید رئیس انجمن ورزش کارگران استان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای انجمن ورزشی بازنشستگان گفت: ورزش همگانی یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر سلامت جامعه است و هدف اصلی آن سلامتی و نشاط برای بازنشستگان و همه اقشار جامعه است؛ از این رو هیات ورزش کارگری استان هرمزگان نگاه ویژه ای به این انجمن دارد.

مجید کریم پناه رئیس هیات شطرنج کارگری استان هرمزگان نیز با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب هیات شطرنج گفت: هیات شطرنج آمادگی دارد برای توسعه این ورزش در بین بازنشستگان کشوری همکاری لازم را با انجمن ورزش بازنشستگان داشته باشد.

راه اندازی خانه شطرنج بازنشستگان در خانه های امید استان، برگزاری اولین دوره مسابقات شطرنج آنلاین برای بازنشستگان کشوری، تامین مربی و امکانات برای توسعه این ورزش در بین بازنشستگان از مصوبات این جلسه بود. در پایان این نشست، با اهداء احکامی از سوی هیات ورزش کارگری، ابراهیم قائمی به عنوان نماینده کانون های بازنشستگی عضو انجمن، عالیه امیرشکاری به عنوان نماینده ورزشکاران بازنشسته عضو انجمن، مونا جودکی نایب رئیس انجمن و جعفر آبهشت به عنوان دبیر انجمن معرفی شدند.