برای نخستین بار در ایران؛

بریکت گرم صبا فولاد خلیج فارس در بورس کالا عرضه شد

مدیر عامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس گفت: این شرکت برای اولین بار بریکت گرم تولیدی خود را از امروز (یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰) در بورس کالای ایران عرضه می کند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، سعید بزرگی با اعلام این خبر گفت: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های عرضه بریکت گرم دربورس کالا، شفافیت در قیمت گذاری محصولات ابتدایی زنجیره فولاد کشور است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرکت صبا فولاد خلیج فارس اولین و بزرگترین تولید کننده بریکت گرم در کشور است، تصریح کرد: صبا فولاد خلیج فارس با عرضه محصولات خود در بورس کالا می تواند با ارائه محصولات با کیفیت‌تر در کنار رفع نیازمندی‌های داخلی، چرخه صادرات را نیز شفاف کند.

مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس، بریکت گرم را به عنوان یک کالای استراتژیک در صنعت فولاد کشور دانست و گفت: با توجه به تجربه موفق عرضه دیگر محصولات فولادی در بورس کالا و تسهیل خرید و فروش آن برای خریداران، امیدواری زیادی وجود دارد که بریکت گرم تولیدی این شرکت نیز بتواند جایگاه مناسبی در این بازار بدست آورد.

بزرگی خاطرنشان کرد: شرکت‌های علاقه‌مند به خرید بریکت گرم در بورس باید برای فعالیت در این بازار، از طریق یکی از کارگزاری‌های مجاز بورس کالا، کد بورسی مربوط را دریافت کنند.