مدیر صندوق بازنشستگی اصفهان خبر داد:

تجلیل از ۱۰ بازنشسته نمونه و پیشکسوت استان اصفهان/ خانه امید اصفهان درحال تجهیز است

در شانزدهمین مراسم بزرگداشت ۲۵ ذی الحجه «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» از شش بازنشسته نمونه در شش محور مختلف و چهار پیشکسوت و یک خانواده‌ شهید سلامت در استان اصفهان تجلیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان اصفهان، مدیر صندوق بازنشستگی استان اصفهان در این مراسم گفت: یکی از راه های بهبود کیفیت زندگی بازنشستگان استفاده از انواع حمایت های اجتماعی و رفاهی است.

علیرضا غفرالهی افزود: صندوق بازنشستگی کشوری به منظور رفاه حال بازنشستگان و وظیفه‌بگیران، طرح‌های رفاهی و معیشتی گوناگون را به اجرا گذاشته است‌ تا بتواند گامی در راستای بهبود کیفیت زندگی بازنشستگان و رفاه ذهنی آنان بردارد.

وی با اشاره به شرایط غیرمعمول و شیوع ویروس منحوس کرونا ادامه داد: مراسم تکریم بازنشستگان کشوری هرساله با حضور جمع بزرگی از بازنشستگان و باشکوه بسیاری برگزار می شد، اما در سال‌جاری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت کوتاه و مختصر برگزار شد و در شش محور شش بازنشسته نمونه انتخاب و تجلیل شدند.

غفرالهی بیان داشت: در محور علوم، آموزش و پژوهش «محسن رفیعیان(پژوهش در زمینه ویروس کرونا)»، در محور فرهنگ و هنر «عبدالحسین نهجیری»، در محور ایثارگری و فداکاری «محمدجواد احمدی»، در محور فعالیت‌های ورزشی و تندرستی « سرکارخانم رضائیان»، در محور فعالیت‌های اجتماعی و عام‌المنفعه «منوچهر افتخار» و در محور کارآفرینی و ایجاد اشتغال «احمد زجاجی»، به عنوان برگزیدگان شانزدهیمن دوره بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در استان اصفهان معرفی و از خدمات آنان تجلیل شد.

 مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان اصفهان در ادامه این مراسم با اشاره به ۵ خانه امید استان، گفت: خانه امید شهر اصفهان به عنوان پنجمین خانه استان در حال تجهیز است و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

غفرالهی با اشاره به چهارخانه امید در شهرهای شهرضا، خمینی‌شهر، نجف آباد و آران و بیدگل، گفت: هدف از ساخت و راه‌اندازی خانه‌های امید غنی‌سازی اوقات فراغت و ارائه خدمات رفاهی، تفریحی، درمانی و خدماتی بیشتر به بازنشستگان است.