با حضور معاون استاندار و سایر اعضای ستاد انجام شد؛

برگزاری نشست ستاد استانی شانزدهمین بزرگداشت روز خانواده و‌ تکریم‌بازنشستگان استان خوزستان

آخرین نشست ستاد استانی شانزدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان استان خوزستان روز یکشنبه (۱۰مردادماه) در محل صندوق بازنشستگی استان و با حضور تمامی اعضای ستاد برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خوزستان، در این نشست که با حضور تمامی اعضای ستاد شامل معاون استانداری به عنوان رئیس ستاد، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری  به عنوان دبیر ستاد، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل آموزش و‌پرورش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل ورزش و‌جوانان و سایر اعضای ستاد برگزار شد، آرش رشادتمند مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان ترکیب اعضای ستاد را نشان‌دهنده توجه ویژه صندوق بازنشستگی کشوری به جایگاه والای بازنشستگان دانست.

رشادتمند نگاه ویژه و چندوجهی به مسائل بازنشستگان شامل فرهنگی، ورزشی، سلامت، اجتماعی و معیشتی بازنشستگان را مهم خواند و خواستار همکاری و تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی با صندوق بازنشستگی کشوری برای ارائه خدمات مطلوب تر به بازنشستگان و تکریم این عزیزان به عنوان بزرگان و پیشکسوتان جامعه و‌خانواده شد.

وی در ادامه با اشاره به خدمات گسترده صندوق بازنشستگی در حوزه های معیشتی و رفاهی گفت: اجرای ۱۳ طرح یاری، پرداخت وام های ضروری و ازدواج‌ فرزندان و اجرای طرح بزرگ‌ متناسب سازی حقوق بازنشستگان از جمله اقدامات اساسی و مهم در طول بیش از یکسال اخیر است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان از تشکیل انجمن ورزشی بازنشستگان استان خبر داد و افزود: این انجمن ورزشی در ۴مردادماه امسال با محوریت صندوق بازنشستگی کشوری تشکیل شده که نیازمند حمایت دستگاه‌های متولی حوزه ورزش، شرکت ها و‌کارخانجات بزرگ و متعدد استان خوزستان است.

در این نشست، پس از بحث و تبادل نظر پیرامون چگونگی بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، پیشنهادات اعضای ستاد در ۱۲ بند به تصویب رسید و مقرر شد استانداری خوزستان به عنوان رئیس ستاد استانی، مصوبات این نشست را جهت اجرا به کلیه دستگاههای اجرایی و فرمانداری های تابعه استان ابلاغ کند.

همچنین مقرر شد در شهرستان ها، فرمانداری ها و‌دستگاههای اجرایی با محوریت کانون‌های بازنشستگی نسبت به تجلیل از مقام بازنشستگان اقدام کنند.