بازنشسته برنده یک دستگاه 206 در طرح یاری تاکید کرد:

کاهش فشار اقتصادی به بازنشستگان با اجرای طرح‌های رفاهی صندوق بازنشستگی

بازنشسته خوش شانس گرگانی و برنده یک دستگاه ۲۰۶ در طرح خرید اقساطی لوازم خانگی تاکید کرد: اجرای طرح های رفاهی مثل طرح یاری و خرید لوازم خانگی فشار اقتصادی به جامعه بازنشستگان را کاهش می دهد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، علی اصغر کلایی بازنشسته خوش شانس آموزش و پرورش گرگان که در بسته هفتم طرح یاری یا خرید کالای اقساطی صندوق بازنشستگی کشوری از گروه صنعتی انتخاب، برنده یک دستگاه خودرو ۲۰۶ شد، جایزه خود را طی مراسمی با حضور مدیران استانی در ۱۴ تیرماه امسال دریافت کرد.

کلایی در گفتگو با نشریه محلی صبح گلستان، گفت: من با شرکت در این طرح و خرید شش دستکاه لوازم خانگی از گروه صنعتی انتخاب (سایت انتخابی نو) در قرعه کشی انجام شده برنده یک دستگاه خودرو ۲۰۶ در استان گلستان شهرستان گرگان شدم.

کلایی ضمن ابراز خوشحالی و قدردانی از مسئولان صندوق بازنشستگی کشوری که حامی بازنشستگان در این سالها شده اند، افزود: مسئولان صندوق همواره تلاش کرده اند که بهترین خدمات را به جامعه بازنشستگان ارائه دهند و اینگونه طرح ها باعث شده است که دغدغه ای که بازنشستگان برای فرزندان خود دارند تاحد زیادی رفع شده و این کار صندوق بسیار خوب و اقدام حسنه‌ای است.

وی ادامه داد: با شرایط کنونی، اگر بازنشستگان بخواهند خودشان این لوازم را برای فرزندان‌شان مهیا کنند خیلی سخت ودشوار است. روش های حمایتی این چنینی از بسیاری روش های افزایش حقوق که باعث تورم در جامعه می‌شود بهتر است و اینگونه طرح های حمایتی سبب کاهش فشار اقتصادی به جامعه بازنشستگان می شود.

این بازنشسته آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: از سوی دیگر این طرح ها باعث کمک به جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی می شود و ما را از خیلی از وابستگی ها دور می کند.

وی در پایان اظهار داشت: خواسته ما بازنشستگان از صندوق بازنشستگی این است که این گونه طرح ها مثل طرح یاری که در جهت رفاه بازنشستگان است افزایش یابد تا باعث خرسندی جامعه هدف شود.