با حضور ویدیوکنفرانسی رییس جمهور انجام شد:

بهره‌برداری از ۴ انبار نگهداری کالا‌های اساسی در بندر امام

مراسم بهره‌برداری از ۴ باب انبار نگهداری کالا‌های اساسی در بندر امام خمینی (ره) با حضور ویدیوکنفرانسی رییس‌جمهور برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از  شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، در مراسم افتتاح طرح‌های سرمایه گذاری در بندر امام خمینی (ره)، ۴ باب انبار نگهداری کالا‌های اساسی به مساحت ٢٨ هزار و ٢٠٠ متر مربع و با ۶٧۶ هزار تن ظرفیت سالانه با سرمایه‌گذاری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران (وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری)، در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بندر امام خمینی (ره) افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در حاشیه این مراسم گفت: این چهار باب انبار که از جنس سازه‌های دیوار بتنی و سقف فلزی است، ظرفیت ذخیره‌سازی و نگهداری ۶٧۶ هزار و ٧٠٠ تن انواع کالا‌های اساسی را دارد که با بهره‌گیری از آنان فرآیند تخلیه این نوع از کالا از کشتی سرعت یافته و زمینه مساعد نگهداری کالا‌های اساسی در شرایط ایمن و مطلوب و کاهش میزان اتلاف آن بیش از پیش فراهم می‌شود.

علیرضا عربی، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بندر امام خمینی (ره)، به نمایندگی از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این مراسم حضور داشت.

گفتنی است، شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت‌های هلدینگ خدماتی و صنعتی صندوق بازنشستگی کشوری (آتیه‌صبا) است که با استفاده از مدرن‌ترین و مجهزترین انبارها، اماکن، تأسیسات، ماشین‌آلات و نیروی انسانی مجرب و کارآزموده، خدمات خود را به‌عنوان «مرجع تحویل گیرنده کالا» بر اساس قانون امور گمرکی و به استناد قرارداد دوجانبه با گمرک جمهوری اسلامی ایران در گمرکات مختلف کشور ارائه می‌دهد.