در پی درگذشت معاون سابق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درگذشت “علی مرادخانی” را تسلیت گفت

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، در پیامی درگذشت «علی مرادخانی» معاون سابق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و از بازنشستگان برجسته این صندوق را تسلیت گفت.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر اکبر افتخاری در این پیام آورده است: درگذشت دکتر علی مرادخانی از مدیران فرهیخته و شناخته شده حوزه فرهنگ و هنر کشورمان که به دلیل بیماری منحوس کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد، خبری تلخ و برای فعالان این عرصه بسیار ناگوار بود.

زنده یاد مرادخانی، ازجمله مدیران تلاشگر و خستگی ناپذیر و توانمند کشورمان محسوب می شد که در طول عمر پربار خود جز خدمت به حوزه فرهنگ و موسیقی کشورمان انجام نداد و در دوران مدیریت او انواع تولیدات موسیقیایی و هنری فاخر در کشورمان توسط هنرمندان و فعالان این عرصه تولید و منتشر شد و اکنون نبودش خسرانی بزرگ در این حوزه خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از صندوق بازنشستگی کشوری و بازنشستگان و اعضای تحت پوشش آن که از فرهیختگان و نخبگان و بزرگان این مرز و بوم هستند، درگذشت زنده یاد «علی مرداخانی» را به خانواده، آشنایان و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و برایشان از خداوند متعال صبر بسیار مسالت می نمایم. روح آن عزیز بزرگمرد در آرامش ابدی.

اکبر افتخاری-مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری