مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تاکید کرد:

گام‌های محکم و کم‌حاشیه کاغذسازی قائمشهر به سمت تولید

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران در جریان بازدید از شرکت صنایع کاغذسازی قائمشهر (وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری) گفت: این شرکت یکی از شرکت های خوب و بی حاشیه مازندران است که در مسیر تولید گام بر می‌دارد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، کامران اصغری روز گذشته (دوشنبه) در نشست صمیمی با کارگران و مدیرعامل شرکت صنایع کاغذسازی قائمشهر، اظهار داشت: پنج شرکت زیرمجموعه شستا و صندوق بازنشستگی کشوری در استان داریم که شرکت صنایع کاغذسازی قائمشهر یکی از بهترین هاست.

وی افزود: این مجموعه از جمله شرکت های خوب در کشور است و بسیار بی تنش و کم حاشیه در مسیر تولید گام بر می دارد و همواره شاهد پیشرفت ویژه ای در این شرکت هستیم و تثبیت و افزایش اشتغال گواه این امر است.

اصغری داشتن نیروی کار دلسوز و متخصص را موجب پیشرفت واحدهای تولیدی دانست و افزود: بسیار خوشحالیم که کارگران زیادی در این مجموعه کار می کنند و کارفرما نیز به فکر معیشت کارگران است و در واقع باید قدر واحدهای تولیدی را که کارگران زیادی در آن روزی کسب می کنند دانست.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: این حمایت ها و پشتیبانی ها موجب رونق کسب و کار در کشور می شود و در نهایت اشتغال جوانان را بدنبال خواهد داشت و این یکی از مهم ترین نتایج آن است.

اصغری ادامه داد: حفظ اشتغال موجود و صیانت از نیروی کار و تلاش برای افزایش اشتغالزایی همیشه از اولویت های همکاران این اداره کل است.

 

به دنبال تبدیل کاغذسازی قائمشهر به قطب تولید دستمال کاغذی در کشور هستیم

مهدی کاملی مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت صنایع کاغذسازی قائم شهر نیز در این نشست با اشاره به این که این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات سلولزی در شمال کشور است، خاطرنشان کرد: کیفیت بالا همواره مزیت محصولات این شرکت است.

کاملی ادامه داد: کیفیت بالای محصولات موجب رسیدن به موفقیت های مهمی در زمینه صادرات برای این شرکت شده است.

مدیرعامل شرکت صنایع کاغذسازی قائم شهر بیان کرد: علاقه داریم همه کارگران در اینجا رشد کنند و بازنشسته شوند و همواره سعی داریم معیشت کارگران خود را به بهترین نحو تأمین کنیم.

وی افزود: در نظر داریم با توسعه شرکت به قطب تولید دستمال کاغذی در کشور تبدیل شویم و اقدامات لازم را با هماهنگی صندوق بازنشستگی کشور انجام داده ایم.

گفتنی است در پایان این نشست صمیمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از زحمات مدیرعامل این شرکت در راستای حفظ و صیانت از نیروی کار و ایجاد اشتغال با اهداء لوح، تجلیل کرد.