در مجمع عمومی هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی مطرح شد:

سود ۲۰۰۰میلیارد تومانی گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری

مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری (وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری) با حضور ۱۰۰ درصد نمایندگان سهامداران امروز (شنبه) در محل این هلدینگ برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی گروه مالی صندوق بازنشستگی، مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت امروز (نهم اسفندماه)، با حضور اعضای هیأت مدیره گروه مالی و نمایندگان سهام‌داران متشکل از علی عرب مازار عضو هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری و نرگس یزدانیان مدیرکل امور مجامع و نظارت بر شرکت های صندوق، در سالن کنفرانس گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد.

در ابتدای این نشست، گزارشی از اقدامات صورت گرفته هلدینگ در سال ۹۹ در حوزه های مختلف توسط محمود طهماسبی مدیرعامل گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری ارائه و به سوالات مطروح شده از سوی حاضرین در خصوص مفاد گزارش بازرس قانونی و سایر امور مربوط به شرکت پاسخ داده شد و رهنمودهای سهامداران در خصوص توسعه فعالیت‌ها و بهبود جریان سودآوری هلدینگ از سوی نمایندگان صندوق مطرح شد.

در ادامه این نشست، علی عرب مازار عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری با قدردانی از تلاش های انجام شده برای کسب سود ۲هزار میلیارد تومانی توسط گروه مالی صندوق گفت: رشد ۵۰۰ درصدی سود گروه مالی نسبت به سال گذشته مدیون درایت و تلاش های مدیرعامل این شرکت و همراهی اعضای هیئت مدیره با مدیرعامل شرکت است.

گزارش حسابرس و بازرس قانونی توسط نماینده موسسه حسابرسی قرائت و در نهایت عملکرد مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹ هلدینگ به نحو مطلوب اعلام شد. همچنین صورت مالی گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹  مورد تصویب قرار گرفت.

مدیرعامل گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری در این نشست، گزارشی از آخرین وضعیت پذیرش شرکت در بازار بورس نیز ارائه کرد. این شرکت با نماد «ومدیر» اخیراً در بازار بورس درج نماد شده و طی روزهای آینده بر اساس شرایط بازار، سهام آن عرضه می شود.