از سوی سازمان صمت استان خوزستان؛

شرکت لوله‌سازی اهواز پروانه تحقیق و توسعه دریافت کرد

پروانه تحقیق و توسعه از سوی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان به شرکت لوله سازی اهواز اعطا شد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی هلدینگ صباانرژی، امیرحسین نظری، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان در جریان بازدید از شرکت لوله سازی اهواز و اعطای پروانه تحقیق و توسعه به این شرکت گفت: برای کمک به لوله سازی اهواز پیش قدم هستیم.

نظری افزود: با توجه به اینکه متولی بخش صنعت هستیم به صورت جدی مسائل مجموعه‌ی لوله سازی اهواز را پیگیری می کنیم.

وی در بازدید از خطوط تولید و کارخانه‌های تحت پوشش شرکت لوله سازی اهواز نیز اعلام کرد: سازمان صنعت و معدن آمادگی دارد با استفاده از ظرفیت‌های قانونی به شرکت لوله سازی در توسعه محصولات خود و ایجاد محصولات جدید کمک کند تا با تنوع بخشی به سبدِ محصولات، بتواند با ایجاد ارزش رقابتی و ارزش افزوده و نوسازی خطوط در صحنه رقابت پیشتاز و موفق باشد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان اظهار داشت: با وجود مشکلاتِ فراوان، مهم این است که ما بخواهیم به سوی توسعه گام برداریم.

نظری یادآور شد: در ستاد اقتصاد مقاومتی حمایت‌های خوبی انجام می شود و فکر می‌کنم بخش زیادی از مسائل لوله سازی را حل کند. امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی این صنعت باشیم.

در این بازدید، دو طرف در رابطه با خرید از بورس و راهکارهای نحوه تسهیل در تامینِ مواد اولیه‌ی کارخانجات نیز مذاکره و تبادل نظر کردند.