مدیرعامل هواپیمایی آسمان:

استراتژی‌های «آسمان» با محور افزایش حضور در بازارهای بین‌المللی تدوین شد

نشست شورای معاونان و مدیران هواپیمایی آسمان با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت و با تصویب استراتژی های اصلی آسمان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، کاپیتان مهدی قادری در حاشیه این نشست اظهار داشت: پس از برگزاری جلسات متعدد و انجام گفت و گو و تبادل نظر با اعضای هیات مدیره استراتژی اصلی شرکت در ۸ بند تهیه و تدوین شد.

به گفته وی توسعه و کاهش عمر ناوگان از جمله اولویت های آسمان است.

وی اعلام کرد: در نظر داریم با توسعه شبکه موجود پروازی بین المللی و برقراری مقاصد پروازی در کشورهای منطقه سهم خود از این بازار را به‌طور قابل توجهی افزایش دهیم.

قادری تاکید کرد: با توجه به حضور کارشناسان و متخصصان مجرب فنی در این شرکت، یکی دیگر از برنامه های آسمان همکاری و مشارکت با شرکت های داخلی و به اشتراک گذاری توانمندی های موجود در حوزه تعمیر و نگهداری و تدارکات فنی است.

وی یادآورشد: افزایش حضور در بازار حمل و نقل بار هوایی، ارایه برنامه جامع برای معرفی قابلیت های شرکت، همکاری با بخش بازرگانی سایر خطوط هوایی و همچنین افزایش مطلوبیت پرواز با هواپیمایی آسمان از جمله استراتژی های اصلی «آسمان» است که طبق زمان بندی صورت گرفته به مرحله اجرا در خواهد آمد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان در پایان به استراتژی های قابلیت ساز این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: اخذ مجوزهای لازم برای توسعه مسیرهای بین‌المللی، افزایش تعلق سازمانی، ایجاد باشگاه فرهنگی و ورزشی و ارتقاء دانش و مهارت های مدیران از جمله برنامه های این بخش از مصوبات هیات مدیره شرکت آسمان است.