معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق تاکید کرد:

لزوم سرعت‌بخشی به ارائه خدمات در مدیریت‌های استانی

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری بر سرعت بخشیدن به خدمات رسانی مدیریت های استانی صندوق به بازنشستگان و ذینفعان کشوری تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کرمانشاه، فتح الله شعبانی در نشست هم اندیشی با روسای کانون‌های بازنشستگان کشوری استان کرمانشاه گفت: بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری جایگاه ویژه ای برای مدیران و جامعه ما دارند و باتوجه به شرایطی که دارند تسریع در خدمت رسانی به این عزیزان باید سرلوحه مدیریت های استانی قرار گیرد.

وی همچنین با قدردانی از مدیریت و کارکنان صندوق بازنشستگی کرمانشاه، بر تداوم کیفیت خدمت رسانی به بازنشستگان استان تاکید کرد.

در این نشست، فتح الله شعبانی، بااشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص اصلاح چارت سازمانی مدیریت‌های استانی و تحلیل و بررسی خدماتی که در مدیریت‌های استانی انجام می‌شود، گفت: منابع انسانی صندوق بازنشستگی کشوری از مهمترین داشته‌های صندوق هستند که باید تقویت شوند؛ از سوی دیگر، رعایت حقوق و تکریم بازنشستگان نیز باید در اولویت خدمات‌دهی قرار گیرد.

جلیل رحیمی صدر مدیر صندوق بازنشستگی کشوری کرمانشاه نیز در ادامه از دغدغه مدیران ارشد صندوق برای نظارت بر عملکرد و بررسی مشکلات استان‌ها قدردانی کرد.

رحیمی صدر سپس گزارش کاملی از عملکرد و خدمات و مدیریت استان به بازنشستگان ارائه و بیان کرد: با اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان در استان کرمانشاه در دیماه ۹۹ بیش از ۱۹۸ میلیارد تومان حقوق پرداخت شده که این رقم در شهریورماه و قبل از متناسب سازی ۹۰ میلیارد تومان بوده و نشان از افزایش بیش از ۵۰ درصدی حقوق بازنشستگان و موظفین کشوری در این استان است.

وی همچنین تصریح کرد: برگزاری همایش های کوهنوردی، انعقاد تفاهم نامه با مدیر شعب بانک صادرات استان در خصوص پرداخت تسهیلات لوازم خانگی با نرخ سود ۱۴ درصد و اقساط ۳۶ ماهه به بازنشستگان استان و انتخاب مشاورین امور بازنشستگان در برخی از دستگاه‌های اجرایی استان از دیگر اقدامات صندوق بازنشستگی بوده است.

در این نشست، روسای کانون های بازنشستگان کشوری به بیان دغدغه ها و طالبات خود در زمینه های مختلف از جمله همسان سازی، بیمه تکمیلی و خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری پرداختند.