مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری:

ارتباط اداره بازنشستگی و موظفین شهر تهران و صندوق بازنشستگی باید سازمان یافته تر شود

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری بر ضرورت ارتباط سازمان یافته و منظم بین این صندوق و اداره بازنشستگی و موظفین آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فرد در دومین نشست مشترک این مدیریت با مدیران اداره بازنشستگی و موظفین شهر تهران که با حضور رئیس کانون بازنشستگان فرهنگی شهر تهران برگزار شد، گفت: حضور یک نماینده از اداره بازنشستگی و موظفین شهر تهران می تواند به توسعه تعامل و ارتباط این دو نهاد، افزایش اعتماد بازنشستگان و همچنین اطلاع رسانی مناسب و درست خدمات صندوق بازنشستگی به مشترکان عزیز این صندوق منجر شود.

مرتضایی فرد با تشریح خدمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری مثل آزمایش آنلاین، تسهیلات حمپاد، وام ضروری و غیره گفت: اطلاع رسانی مناسب و فراگیر در خصوص این نوع خدمات یک امر ضروری است که با سازمان دهی تعامل ما و اداره بازنشستگی و موظفین شهر تهران تقویت خواهد شد.

در ادامه این نشست، رئیس اداره بازنشستگی و موظفین شهر تهران ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات مجموعه عوامل صندوق بازنشستگی کشوری از تداوم برگزاری چنین جلسات هم اندیشی ابراز خرسندی کرد.

در این نشست همچنین در خصوص تاخیر در پرداخت هزینه های درمانی بیمه تکمیلی و چگونگی ثبت یا حذف اطلاعات در سیستم بیمه تکمیلی و سایر طرح های اجرایی صندوق بازنشستگی کشوری بحث و تبادل نظر شد.