منتخب تشکل‌های کارگری شرکت صنایع شیر ایران:

فعالیت های تولیدی “صنایع شیر ایران” الگوی سایر واحدهاست

عضو کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان اصفهان گفت: شرکت صنایع شیر ایران (وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری) برای ارج نهادن به نیروی کار و تشکل‌های کارگری در بین دست‌کم ۳۰ شرکت زیرمجموعه خود یک نفر را به عنوان مسئول رسیدگی به مطالبات اعضای شورای این مجموعه تولیدی انتخاب کرده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمد مرجانی (عضو کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان اصفهان و منتخب تشکل‌های کارگری شرکت صنایع شیر ایران) امروز (شنبه) در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: با ابلاغ مدیرعامل صنایع شیرایران اخیرا یکی از کارگران به عنوان نماینده منتخب کارفرما برای رسیدگی به امور شورای اسلامی کار منصوب شده است.

 

او با بیان اینکه «این اقدام در راستای تکریم نیروی انسانی و تسهیل امور شوراهای اسلامی کار در شرکت‌های گروه صنایع شیر ایران، انجام شده است»، افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که سال جاری را سال جهش تولید نامگذاری کرده‌اند، «کارگران ستون فقرات اقتصاد و تولید هستند». این مورد در شرکت صنایع شیر ایران با همت کارگران در حال تحقق است.

او از مدیرعامل صنایع شیر ایران بابت تکریم سرمایه انسانی و توجه به معیشت کارکنان و پویایی، تعالی، رشد و توسعه سازمانی مجموعه قدردانی کرد و اظهار داشت: به همت مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران اقدامات بسیار مثبتی در حوزه تبدیل وضعیت کارگران، جذب نیروی انسانی متخصص از طریق آزمون سراسری و افزایش رفاهیات صورت گرفته و باعث ایجاد روحیه بسیار خوبی در کارکنان این شرکت شده است. همچنین برای ارج نهادن به نیروی انسانی و تشکل‌های کارگری در بین بیش از ۳۰ شرکت زیرمجموعه خود، فردی را جهت رسیدگی به امور شوراهای اسلامی کار و مایندگان کارگری منصوب کرد.

وی اظهار داشت: شرکت صنایع شیر ایران در مسیر رشد خود، با ارائه محصولات سلامت محور و فراسودمند، راهی تازه را پیش روی نسل تازه کشور گذارده و در حال نوگرایی و تحول است.

عضو کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان اصفهان گفت: پگاه با اتکا به سرمایه‌های انسانی متخصص و متعهد خود، جایگاهش در ارتقای سلامت جامعه را بار دیگر ارتقا داده و افزایش چشمگیری در تولید محصولات داشته است.

وی در ادامه از افزایش ظرفیت خالی دستگاه‌هایی که با پتانسیل کمتری کار می‌کردند خبر داد و افزود: کاهش ضایعات، افزایش کیفیت محصولات، استفاده از ظرفیت متخصصان و کارکنان شرکت در جهت بومی‌سازی قطعات دستگاه نیز از اقدامات مثبتی بوده که باعث افزایش سودآوری شرکت صنایع شیر ایران شده است.

او در پایان خواستار آن شد که شرکت‌های تولیدی بزرگ از تعامل و همدلی با تشکل‌های کارگری غافل نشوند که قطعا در پیشرفت و تعالی سازمانی آن‌ها بی‌اثر نخواهد بود.