مدیرعامل مرکز نوآوری صبا اعلام کرد:

راهیابی پانزده تیم به مرحله نهایی رویداد «صبانو»

پانزده تیم از میان ۱۰۷ تیم شرکت‌کننده استارت‌آپی و ایده‌یابی در رویداد «صبانو» به مرحله نهایی راه یافتند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از مرکز نوآوری صبا، با پایان یافتن مرحله دوم داوری و ارزیابی تیم‌ها و طرح‌های ارائه شده به رویداد صبانو، مرحله پایانی این رویداد جمعه دوازدهم دی ماه برگزار می شود.

مدیرعامل مرکز نوآوری صبا دراین‌باره گفت: رویداد صبانو به عنوان یکی از معدود رویداد استارت‌آپی و ایده‌یابی در زمینه بازنشستگان و سالمندان، در محورهای سلامت جسمی، اوقات فراغت، گردشگری، سلامت روان و توان‌افزایی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی در حال اجراست که با استقبال قابل توجهی در اکوسیستم نوآوری مواجه شد.

عادل دهدشتی افزود: مرکز نوآوری صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری ماموریت ارتقای کیفیت زندگی سالمندان و بازنشستگان را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و در تلاش است اکوسیستم استارت‌آپی و نوآوری کشور را نسبت به این حوزه حساس و فعال کند.

وی اظهار داشت: پس از فراخوان اولیه این رویداد در مهرماه ۹۹، ۱۰۷ تیم از ۲۳ استان در رویداد صبانو شرکت کردند که از این میان ۵۴ تیم موفق شدند به مرحله دوم ارزیابی رویداد راه پیدا کنند که پس از داوری ۱۵ تیم به مرحله نهایی و ارزیابی و انتخاب اولین دوره شتابدهی و جذب مرکز نوآوری صبا راه یافتند.

عادل دهدشتی افزود: همچنین ۱۹ تیم نیز در مرحله پیش‌شتاب‌دهی، تدوین طرح و کسب‌وکار و توان‌افزایی فردی و تیمی قرار دارند که در دوره آینده رویداد صبانو که ظرف دو ماه آینده برگزار خواهد شد، حضور خواهند داشت.

مدیرعامل مرکز نوآوری صبا تصریح داشت: این مرکز در راستای ماموریت‌های خود آمادگی ارتباط و پذیرش سایر تیم‌ها در سطوح مختلف پیشرفت و در حوزه‌های سلامت جسمی، توان افزایی اجتماعی و اقتصادی، سلامت روانی و… است.

گفتنی است مرکز نوآوری صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری، ماموریت اجتماعی خود را تلاش در راستای بهینه و مطلوب‌تر کردن کیفیت زندگی بازنشستگان و سالمندان از طریق ایده‌های نوآورانه و کسب‌وکارهای نو تعریف کرده و از شهریورماه ۹۹ فعالیت خود را آغاز کرد.