معاون شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور:

کنارگذر شرق سپاهان در دوره مدیریت جدید صندوق بازنشستگی از بلاتکلیفی رها شد

آیین تجلیل از دست اندرکان پروژه آزادراه شرق سپاهان با حضور اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، سیدعلیرضا عظیمی پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا در این مراسم ضمن تشکر از تلاش و کوشش تمامی دست اندرکاران اجرایی این پروژه اعم از مدیران پروژه، پیمانکاران، مشاورین و خصوصاً مدیران شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور اعلام کرد: ترجیع بند کوشش های عوامل پروژه در سال ۱۳۹۹ تحقق فرموده مقام معظم رهبری در سال جاری و اجرای عملی “جهش تولید” است؛ بطوریکه علاوه بر اتمام پروژه آزادراه شرقی اصفهان، سرمایه گذاری آتیه صبا در سایر حوزه ها چون تبدیل شرکت های زیانده به سودده، ساماندهی شرکت های آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا و دستیابی به بالاترین رکورد سودآوری در تاریخ شرکت طی سال جاری از عملکرد قابل توجهی برخوردار شده است.
وی افزود: تمامی این اقدامات نیز از طریق نظارت دقیق و سختگیرانه در چارچوب برنامه انضباط مالی مدیریت جدید هلدینگ به منظور ارتقای شفافیت و سلامت مالی گروه صورت گرفته است.
مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا همچنین ضمن تقدیر از حمایت های مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و اعضای هیأت مدیره این صندوق ابراز امیدواری کرد: در سال جاری با درج نام آتیه صبا بر تابلوی بورس، این شرکت بتواند فصل جدیدی را در تاریخ فعالیت های اقتصادی خود در بازار سرمایه کشور را آغاز کند.
بهره برداری از آزادراه شرق سپاهان قابل تصور نبود

عضو هیئت مدیره و معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور هم در این جلسه با بیان اینکه «در طول سه دولت گذشته تیمی پایِ کار، هماهنگ و فنی تر از تیم امروز مدیریتی صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ آتیه صبا نداشته ایم» گفت: همین موضوع در کنار خواست اجرای پروژه و ایجاد وحدت رویه و همدلی در کارگاه فنی پروژه سبب شد آزادراه شرق سپاهان که از سال ۸۴ اجرای آن شروع شده بود اما در بلاتکلیفی به سر می برد، اجرایی شده و به بهره برداری برسد.جلال بهرامی مدیریت جدید صندوق بازنشستگی کشوری را نعمتی برای صندوق بازنشستگی کشوری برشمرد و اظهار داشت: صندوق بازنشستگی کشوری در دوره مدیریتی جدید از بی تصمیمی ها و بلاتکلیفی ها رها شد.وی با اشاره به اینکه همدلی حاکم بر گروه، در خارج از کارگاه هم بین افراد حاکم بود، بر اهمیت تصمیمات به موقع مدیریتی تاکید کرد و گفت: ۷۰درصد دلیل گران تمام شدن پروژه ها، تاخیر در تصمیم گیری صاحب پروژه و بلاتکلیف ماندن آن است. تصمیمات مدیریتی می توانند باعث از دست رفتن زمان و گران تمام شدن پروژه ها شوند.

او با بیان اینکه در این مدت کوتاه، ۴۰درصد پیشرفت کار و بیش از ۶۰ درصد بودجه مورد نیاز پروژه آزادراه شرق سپاهان تامین شده است، قیمت تمام شده پروژه را قیمتی قابل قبول خواند و گفت: این رقم، کمتر از رقمی است که در حال حاضر در پروژه های مشابه کشور در حال هزینه شدن است.

تلاش می کنیم باقی مانده کار پروژه با قدرت و سرعت به پایان برسد

مدیرعامل شرکت آزادراه شرق سپاهان هم در این جلسه ضمن تقدیر از همکاران خود و همه دست اندرکاران این پروژه، گفت: بارِ انجام کارهای بزرگ این چنینی شاید بیشتر بر دوش افرادی است که در رده های پایین تر زحمت می کشند و دلسوزانه در تلاشند تا کار خود را با کیفیت بهتر تحویل دهند اما هیچ گاه دیده نمی شوند.عباس هادیان با تاکید بر لزوم توجه و تمرکز ویژه بر اتمام باقی مانده کار این پروژه گفت: ورودی ترافیک اصفهان، به لوپ جنوب شرقی نائین تحمیل می شود و باید به گونه ای کار مدیریت شود که این بار ترافیکی برطرف شود.