مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد:

تمدید زمان ثبت نام «حمپاد» از اول دی تا ۱۵بهمن

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با توجه به درخواست تعدادی از فرزندان بازنشستگان کشوری متقاضی استفاده از طرح حمپاد برای تمدید زمان ثبت نام در این طرح، امکان ثبت نام اینترنتی متقاضیان محترم از اول دی تا ۱۵بهمن ۱۳۹۹ مجددا فراهم خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فرد امروز (دوشنبه ۲۴ آذرماه) با بیان اینکه تعدادی از متقاضیان، به دلیل مشکل در تردد میان شهری، ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش ساعات اداری در برخی استان ها، امکان اخذ مدارک لازم از دانشگاه های محل تحصیل خود را نداشته و درخواست تمدید زمان ثبت نام را داشته اند، صندوق بازنشستگی کشوری تصمیم گرفت تا با اجرای مرحله دوم طرح حمپاد و بدون ایجاد وقفه در فرایند ثبت نام، مهلت ثبت درخواست دانشجویان محترم را تمدید کند.
وی افزود: متقاضیان می توانند در صورت موفق نشدن برای ثبت نام مرحله نخست که تا ۳۰ آذرماه ادامه دارد، از اول دی تا ۱۵بهمن ماه ۱۳۹۹ ازطریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir برای مرحله دوم این طرح، اقدام به ثبت نام کنند.
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه «زمان پرداخت کمک هزینه تعیین شده احتمالا نیمه اسفندماه امسال خواهد بود»، افزود: سایر شرایط ثبت نام درخصوص مدارک مورد نیاز و مبالغ پرداختی طبق روال قبل بوده و ثبت نام اینترنتی ازطریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir صورت خواهد گرفت.
گفتنی است، صندوق بازنشستگی کشوری باهدف حمایت از فرزندان بازنشستگان، در آبان امسال در قالب طرحی با عنوان «حمپاد» اقدام به حمایت مالی از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری فرزندان بازنشستگان کرد.